Attualità

A quarta riunione di u quartu cunsigliu di amministrazione di l'azzioni Yinlong hè stata tenuta in Hejian

U 27 aprile 2021, a quarta riunione di u quartu cunsigliu di amministrazione di Yinlong Co., Ltd. si hè tenuta in Hejian, Hebei, a zona di raccolta di acciai precintati di alta gamma è a sede di i prudutti in cimentu di Yinlong.

A riunione hè stata presieduta da u presidente di a cumpagnia Mr. Xie Zhifeng. I quarti membri di u cunsigliu Xie Tiegen, Yu Jingqi, Zhong Zhichao, Zhang Yuejin, Ren Runtang, Zhang Ying, Ma Peixiang è Li Guoqing anu participatu à a riunione. Tutti i membri di u cunsigliu di supervisori è alcuni dirigenti anziani Xie Huizong, Zhang Qiming è altri anu participatu à a riunione. riunione. A riunione hà riesaminatu è appruvatu 15 pruposte cumpresu u rapportu annuale 2020, a distribuzione di prufitti è e transazzioni cù parti cunnesse. A riunione hè stata un successu cumpletu.

The fourth meeting of the fourth board of directors of Yinlong shares was held in Hejian (4)

In u 2020, a sucietà hà ottenutu un redditu operativu di 2.552.228.400 RMB è un prufittu nettu di 136.571.700 RMB. U cunsigliu d'amministrazione di a sucietà hà presentatu una proposta à l'Assemblea Generale Annuale di l'Azionisti 2020 per rivedere a proposta di distribuzione di profitti. Per ogni azzione 10, un bonus di cassa di RMB 0,7 hè statu distribuitu, è un bonus di cassa totale di 58,607 milioni di RMB hè statu distribuitu. U riacquistu di l'azzioni di a cumpagnia in u 2020 hè di 15,0639 milioni di yuan, chì era cunsideratu cum'è un dividend in contanti, è l'ammontu tutale di dividendi hà fattu 53,94% di u prufittu netu attribuibile à a sucietà elencata.

The fourth meeting of the fourth board of directors of Yinlong shares was held in Hejian (2)

A direttore indipendente Ms. Ma Peixiang crede chì u rapportu annuale di a cumpagnia rifletti veramente è accuratamente e cundizioni operative attuali di a cumpagnia. Sutta a premessa di l'epidemia severa in u 2020 è di a situazione ecunomica glubale è domestica severa, e prestazioni di a cumpagnia restanu stabili è eccitanti, riflettendu a decisione curretta è a gestione di a cumpagnia.

I direttori indipendenti Zhang Yuejin è Ren Runtang anu espressu rispettivamente opinioni impurtanti nantu à a trasfurmazione è l'upgrade di l'industria di a cumpagnia in i prudutti di transitu ferroviari urbani, esplorendu novi mudelli è cercendu novi punti di crescita di profitti. Hè cunsigliatu di aduprà i fundamenti principali di l'industria esistente di lastre di traccia, di fà attenzione à a gestione, di fighjà nantu à a ricerca è di u sviluppu, di cuntinuà à allargà u mercatu, è di furnisce più prudutti "specializati, raffinati, speciali è novi" à u mercatu di transitu ferroviario .

U presidente Mr. Xie Zhifeng hà cunclusu u so discorsu. Benchì u 2020 sia un annu carcu di sfide, a sucietà hà sempre mantenutu u sviluppu custante di l'industria di precompressione, è a prestazione di l'industria di e parti prefabbricate in calcestruzzu di transitu ferruvariu raprisentata da lastre di traccia hè stata liberata à pocu à pocu. A sucietà adopra una pruprietà unica è mudelli di joint venture per cumplettà u schema industriale di parechje basi di produzzione di lastre di traccia, cuntinuanu à allargà u mercatu circundante, è cooperanu strettamente cù e diverse istituzioni dominanti di u mercatu per realizà l'industria di e parti prefabbricate in calcestruzzi di transitu ferroviario è l'industria di l'attrezzatura di i prudutti in cimentu. rapprisentatu da lastre di traccia. U prugressu fermu. Quist'annu hè u principiu di l'annu di a participazione di Yinlong in strumenti industriali di punta. Basendu si nantu à a piattaforma di Shaanxi Hard Co., Ltd., s'impegna à risolve u prublema di a sostituzione domestica di strumenti di fascia alta, esplorendu attivamente è integrendu risorse di R&D, è custruendu una impresa di catena piena di industria cù materiali in carburu cementatu - strumenti - revestimentu. , Cultivate una nova industria di sementi.

The fourth meeting of the fourth board of directors of Yinlong shares was held in Hejian (1)

In u 2021, Yinlong continuerà à aderisce à u sviluppu industriale, piglià ricerca innovativa è sviluppu cum'è una avanzata, è aduprà u mercatu di capitali cum'è l'aiutu per uttene u megliu ritornu per i clienti, l'azionisti è a sucietà.


Tempu di posta: Apr-27-2021